Cortex 2
Mądra gra, dzięki której gimnastykujesz umysł!
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy!
W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
Cortex pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży!
Na czym to polega?
- Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść.
- Gdy któryś z graczy stwierdzi, że zna odpowiedź, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź!
- Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak - otrzymuje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
- Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną kolejkę!
Osiem zupełnie nowych rodzajów zadań!
- Wielozadaniowość - pokaż na palcach odpowiedniej ręki wskazaną ilość oczek, jednocześnie wypowiadając na głos liczbę, którą wskazuje karta.
- Spostrzegawczość - określ, jaki kolor ma wyróżniający się robot.
- Kwadraty - policz, ile kwadratów potrzeba, aby wypełnić pustą przestrzeń.
- Analiza - określ, jakiego koloru kapsle tworzą rząd czterech.
- Wyjątek - nazwij kształt lub kolor, który pojawia się wśród obrazków tylko raz.
- Kombinacje - określ, który kształt pasuje do brakującej przestrzeni w obrazku znajdującym się na środku.
- Wejście - określ, które wejścia prowadzą do środka labiryntu. Uwaga! Musisz wymienić wszystkie!
- Wyzwanie - to zadanie specjalne! W ręce gracza trafia karta z fakturą, którą należy podotykać z zamkniętymi oczami, a następnie określić, jakie przedmiot się na niej znajduje.
Informacje o produkcie |
Nr katalogowy |
2426
|
Płeć |
Dziewczynki
Chłopcy |
Rodzaj |
Logiczne
Gry karciane |
Min. liczba graczy |
2 |
Max. liczba graczy |
6 |
Czas gry |
15 min |
Wersja językowa |
Polska |
Wymagania wiekowe |
od 8 lat |
Produkt na baterie |
Nie |
Baterie w zestawie |
Nie |
Zasilanie |
Nie dotyczy |
Akcesoria w zestawie |
- 90 x Karta (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami)
- 6 x Układanka z obrazkiem kolorowego mózgu (razem 24 części)
|
Pozostałe parametry |
Wymiary opakowania: 14 x 14 x 5 cm
|
Parametry:
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Wymagania wiekowe:
od 8 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.