Nowoczesna edukacja w NK!
Nowa seria gier edukacyjnych wspiera uczniów, rodziców i nauczycieli dzięki sprytnej metodzie ZZZ: ZagrajZrozumZapamiętaj. Każda gra w serii pomaga opanować 1 zagadnienie lub rozwiązać 1 problem szkolny z danego przedmiotu/dziedziny wiedzy, np. nauka liczenia, odmiana przez przypadki, czasowniki modalne w języku angielskim, itp. W podejmowaniu szkolnych wyzwań pomagają nam uczeń o imieniu Spryciula i jego ekspercki zwierzyniec, którzy chętnie dzielą się wiedzą. Z tą ekipą wiedza sama wchodzi do głowy! I to bez podręczników!
Druga gra tej serii to wciągająca gra gramatyczna. Spryciula wraz z psem Gramatyńczykiem zajadają orzeszki i poznają nieprzypadkową ekipę rzeczownika, która odmieni ich życie nie tylko przez przypadki TAK! Lekcje gramatyki języka polskiego w czwartej klasie szkoły podstawowej mogą być łatwe, przyjemne i pożyteczne.
- POMOC DYDAKTYCZNA + GRA EDUKACYJNA
- 200 ELEMENTÓW
- 2 POZIOMY TRUDNOŚCI
- NAUKA ODMIANY WYRAZÓW PRZEZ PRZYPADKI
- PORADNIK Z POMYSŁAMI NA GRY I ZABAWY
- DOSKONAŁE UZUPEŁNIENIE TARDYCYJNYCH METOD NAUCZANIA GRAMATYKI
- GOTOWE ROZWIĄZANIE NA LEKCJE JĘZYKA OJCZYSTEGO W SZKOLE ORAZ JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO
| Informacje o produkcie |
| Nr katalogowy |
02686
|
| Rodzaj |
Edukacyjne |
| Min. liczba graczy |
2 |
| Max. liczba graczy |
4 |
| Czas gry |
30 min |
| Wersja |
Podstawa |
| Wersja językowa |
Polska |
| Wymagania wiekowe |
od 10 lat |
| Płeć |
Chłopcy
Dziewczynki |
| Produkt na baterie |
Nie |
| Baterie w zestawie |
Nie |
| Zasilanie |
Nie dotyczy |
| Pozostałe parametry |
Wymiary opakowania: 20.5 x 25 x 4 cm
|
| Oznaczenia |
 |
Parametry:
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Wymagania wiekowe:
od 10 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.