Gra o mózg. Odmóżdżająca imprezówka
Letnia noc, ognisko, pieczenie pianek... Nagle zza krzaków wybiegają Zwierzęta-Zombie! Czy chodzi im o pianki? Nie! Chcą pokroić w kostkę wasze mózgi i upiec je nad ogniskiem. Czy uda wam się ich pokonać?
Podstawowa zasada przetrwania ataku Zwierząt-Zombie? Uciekajcie! Pozbądźcie się wszystkich kart, zanim pożrą wasze mózgi! Proste? Tak się tylko wydaje...
Gra o mózg to doskonały prezent dla fanów zombie i miłośników prostych, ale emocjonujących gier imprezowych. Dzięki kieszonkowemu formatowi, można łatwo zabrać grę z sobą, a brak jakiegokolwiek tekstu na kartach czyni z nią idealny wybór do zabawy w towarzystwie osób mówiącym w różnym języku.
Główne atuty:
- Klimatyczne ilustracje, nadające grze niezwykły klimat - dla fanów zombiaków
- Jednym z autorów jest Bruno Cathala, jeden najbardziej uznanych twórców gier planszowych
- na świecie
- Dopracowane pudełko - po złożeniu standów możesz je bez problemu przechowywać
- Interakcja między graczami
- Dynamiczna rozgrywka z lekką negatywną interakcją
- Niezależna językowo
Ekspresowa wersja zasad:
- Jak najszybciej pozbądź się swoich kart z ręki oraz z Cmentarza i wrzuć je do Hordy.
- Zagrywaj jedną lub kilka kart o tej samej wartości (uważaj na karty specjalne!).
- Odrzuć karty, skończ rundę i obserwuj, jak pozostali gracze tracą po żetonie Mózgu.
- Pozostań z największą liczbą żetonów Mózgu i wygraj!
Informacje o produkcie |
Nr katalogowy |
56936
|
Rodzaj |
Rodzinne i towarzyskie
Gry karciane |
Min. liczba graczy |
2 |
Max. liczba graczy |
5 |
Czas gry |
15 min |
Wersja |
Podstawa |
Wersja językowa |
Polska |
Wymagania wiekowe |
od 8 lat |
Płeć |
Chłopcy
Dziewczynki |
Produkt na baterie |
Nie |
Baterie w zestawie |
Nie |
Zasilanie |
Nie dotyczy |
Akcesoria w zestawie |
- 50 kart
- Instrukcja
- 5 standów, tzw. Cmentarzy
- Kość drewniana
- 56 żetonów Mózgu
|
Pozostałe parametry |
Wymiary opakowania: 14.1 x 21.2 x 3.8 cm
|
Parametry:
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Wymagania wiekowe:
od 8 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.